Nejlépe se v e‑mail marketingu získává inspirace přímo z praxe. Proto s našimi certifikovanými partnery pravidelně tvoříme vzdělávací obsah. Přečtěte si případovou studii, kterou jsme dali dohromady s partnerskou agenturou PromoGEN a e‑shopem Trenýrkárna.cz 🧦
Stáhněte si case study a zjistěte, jak obohacení marketingové strategie o SMS kampaně přineslo fashion gigantovi Trenýrkárna.cz 6,2 % z celkového obratu.
Case study odhalí, jaký timing odeslání SMS kampaní se ukázal jako nejefektivnější a jaké marketingové kanály kromě SMS v Trenýrkárně využívají.
Klikněte a získejte svou dávku inspirace pro svou strategii 👇
„SMSky používáme jako podporu našich běžných kampaní. Vždy je ale posíláme jen na určitý segment kontaktů, nebo je využíváme pro reaktivaci neaktivních zákazníků.“
– Ruslan Skopal | CEO a Co‑founder e‑shopu Trenýrkárna.cz
Pokud máte na své zákazníky telefonní číslo, obohaťte komunikaci značky o SMS zprávy. Jejich míra otevření dosahuje až 90 % a ostatní marketingové kanály se s nimi mohou měřit jen těžko.
Navíc také SMS můžete personalizovat, čímž posílíte loajalitu zákazníků vůči značce a zvýšíte tak šanci na vyšší konverze. SMS kampaň v Ecomailu nastavíte raz dva podle nápovědy ➡
💡 TIP: Zvýšení výkonu e‑mailingu pomocí a/b testování: Praktický návod
Další praktické tipy pro SMS kampaně jsme sepsali v článku na blogu 👇
Využijte naše zdroje vzdělávacího obsahu, díky kterým se naučíte e‑mail marketing včetně SMS marketingu dělat efektivně.
Rady a inspiraci ze světa e‑mailingu pro samostudium najdete tady:
📍 Centrum nápovědy
📍 Další články na blogu
📍 Webináře
📍 Další případové studie
📍 E‑booky
📍 Facebook a Instagram
Už hodnotilo 5 čtenářů.