Case Studies

[Case study] SMS marketing generuje Trenýrkárně 6,2 % z obratu

Klára Palkosková

30. dubna 2025

Sdílet

Čtení na 5 minut

Nejlépe se v e‑mail marketingu získává inspirace přímo z praxe. Proto s našimi certifikovanými partnery pravidelně tvoříme vzdělávací obsah. Přečtěte si případovou studii, kterou jsme dali dohromady s partnerskou agenturou PromoGEN a e‑shopem Trenýrkárna.cz 🧦

Case study: SMS marketing tvoří 6,2 % obratu

Co se v případové studii dozvíte?

Stáhněte si case study a zjistěte, jak obohacení marketingové strategie o SMS kampaně přineslo fashion gigantovi Trenýrkárna.cz 6,2 % z celkového obratu.

Case study odhalí, jaký timing odeslání SMS kampaní se ukázal jako nejefektivnější a jaké marketingové kanály kromě SMS v Trenýrkárně využívají.


Klikněte a získejte svou dávku inspirace pro svou strategii 👇

Spolupráce Trenýrkárna.cz & PromoGEN

„SMSky používáme jako podporu našich běžných kampaní. Vždy je ale posíláme jen na určitý segment kontaktů, nebo je využíváme pro reaktivaci neaktivních zákazníků.“


–⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Ruslan Skopal | CEO a Co‑founder e‑shopu Trenýrkárna.cz

Open rate nad 90 %

Pokud máte na své zákazníky telefonní číslo, obohaťte komunikaci značky o SMS zprávy. Jejich míra otevření dosahuje až 90 % a ostatní marketingové kanály se s nimi mohou měřit jen těžko.

Navíc také SMS můžete personalizovat, čímž posílíte loajalitu zákazníků vůči značce a zvýšíte tak šanci na vyšší konverze. SMS kampaň v Ecomailu nastavíte raz dva podle nápovědy

Banner k článku Jak na SMS marketing

Posouvejte se dále 🙌

Využijte naše zdroje vzdělávacího obsahu, díky kterým se naučíte e‑mail marketing včetně SMS marketingu dělat efektivně. 

Rady a inspiraci ze světa e‑mailingu pro samostudium najdete tady:

📍 Centrum nápovědy
📍 Další články na blogu
📍 Webináře
📍 Další případové studie
📍 E‑booky
📍 Facebook a Instagram

Ohodnoťte prosím tento článek.

Už hodnotilo 5 čtenářů.

Další články
z Ecomail Blogu

Všechny články